„NoLo” czyli rewolucja na polskim rynku piwa. Polska w czołówce wytwórców „zerówek”

0
45

Polacy chcą cieszyć się smakiem piwa bez rezygnacji z codziennych aktywności. Na polskim rynku zagościł NoLo – „No alcohol, Low alcohol” – modny trend na spożywanie trunków zero lub z niską zawartością alkoholu. W Polsce piwa bezalkoholowe stanowią już 6,5 proc. wartości całego rynku piwowarskiego i 12 proc. unijnej produkcji, co sytuuje Polskę w czołówce wytwórców „zerówek”. Wartość polskiego rynku piw bezalkoholowych przekroczyła 1,3 mld złotych.

Fragment pochodzi z artykułu opublikowanego pod adresem: https://biznes.interia.pl/gospodarka/news-nolo-czyli-rewolucja-na-polskim-rynku-piwa-polska-w-czolowce,nId,6661358
Zapraszamy do zapoznania się z pełną treścią artykułu